My lovely followers

maandag 3 oktober 2011

Henry House Mouse


En nog eentje om het af te leren...

Een simpel kaartje vandaag. Dat moet ook kunnen.
De stempel had ik al eens ingekleurd, maar wou hem zo graag gebruiken.
Papiertjes zijn een combinatie van allerlei blokjes.
Nog wat lettertjes en een strikje er op en klaar.
Ow jah, en de papieren gedistresst en het buitenste papier met Distress inkt bewerkt.
Ik vind het wel iets hebben... vooral drukte dan LOL


Er zijn er al een aantal geweest die me gevraagd hebben hoeveel ik er nog moet maken. Nou, dat is een hele goede vraag hoor! Ik heb zelf eigenlijk geen flauw idee!! Ik zal het tegen de Kerst laten weten of ik nog moet stressen of niet :)

Groetjes
** Evi **

1 opmerking:

  1. hoi evi
    en weer een schattige kaart,ja je raakt de tel kwijt,tenminste ikke wel:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen