My lovely followers

woensdag 26 oktober 2011

What a job!


Echt... je wilt niet weten hoe lang ik over deze kaart deed, maar ik vind hem ongelooflijk leuk geworden!
Ik zag de schets op 'Frosted Designs' en ik was meteen verkocht! Die draaiende cirkels... Ik durf te wedden dat iemand ook het idee had om ze te naaien, maar er niet durfde aan te beginnen. Ze hebben gelijk, ik zou het ook niet opnieuw doen. Haha, dat naaien is niks, maar die draad die steeds in de knoop draait, om gek van te worden!
Roze cardstock gebruikt en een papiertje van Eline's Huis, dat ik gedistresst heb.
Bloem van Magnolia, samen met de besjes en roosjes van Doe@Ding.
De supermooie vlinderstempel komt van BoekenFestijn voor maar één euro. En ik en vlindertjes, dat gaat goed samen hé?
Natuurlijk genaaid op de kaart en de bloemetjes bewerkt met Stickles (Diamond en Star Dust).
Afgewerkt met pareltjes en de kaart viel helemaal op zijn plaats.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties, want ik vind het altijd geweldig om ze te lezen!

Groetjes
** Evi **

10 opmerkingen:

  1. Even een reactie over je vraagje van de patronen van de Kerstballen. Wat zou je graag gescand hebben?
    Ik hoor het wel van je.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk! Maar je wordt beloond want het is prachtig geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel een werk, maar het resultaat is er ook naar!
    Heel mooi :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely card! The distressing looks FAB and I love the flowers! What a great job of stitching, so perfect. Super job and absolutely beautiful! So glad you joined us at Frosted Designs! Aloha, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Evi dat is echt een super leuk idee :) Vind je kaartje echt geweldig!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous! I absolutely love it! thank you for joining our challenge at Frosted Designs, hugs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi
    nou ik doe het je niet na hoor1
    jeetje wat een werk maar je hebt er wel iets heel moois voor terug:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer je even je mail adres achter laat stuur ik je de patronen per mail op.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. that one is so lovely...like your colours and the flowers !

    Thanks for joining us at Frosted Designs and hope to see you again.

    Hugs, Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love how you used your stitching. It is just beautiful!
    Thank you for sharing it with us at the Frosted Designs Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen