My lovely followers

dinsdag 4 oktober 2011

Lady in red


Een kaartje met weinig materialen. Dat vinden mannen nou eenmaal niet zo leuk hé.
Deze stempel werd ook helemaal goedgekeurd door het ventje :)
Op de kaart zie je het niet goed, maar langs de randen van het DP heb ik nog geprikt...
Papieren van overal (voornamelijk van The Latte Stack) en wat rood cardstock, omdat ik het afdrukje al eerder had ingekleurd en daarna mijn papier heb uitgekozen.
Het afdrukje met Derwents ingekleurd en nog een stukje twine geknoopt en klaar.
Ik had gezegd dat ik nog wat in petto had hé :)

Lieve groetjes
** Evi **

One Stop Craft Challenge ~ Just for men
Menscardworld ~ Alles mag

8 opmerkingen:

  1. Weer een mooie mannen kaart. Snap dat je mannetje hem helemaal goed gekeurd heeft.
    en idd je had weer iets moois in petto.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sexy lady! Tof kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een superkaartje Evi !
    Ik denk dat die wel bij meerdere mannen in de smaak zou vallen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh just love this its really beautiful love cherylxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stempel zal bij de doorsnee mannen wel in de smaak valen, ik vindt het een mooi stempel.
    Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Menig man zal dit een prachtig kaartje vinden, erg leuk! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sexy kaartje hoor!
    Bedankt voor het meedoen aan menscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen