My lovely followers

maandag 3 oktober 2011

Herfst!


Ik denk dat iedereen ondertussen mijn Kerstkaarten al beu gezien is, dus ben ik maar overgestapt op een ander seizoen.
Ik heb me laten verleiden tot het maken van een Kerstkaartje en ik ben er best tevreden over!!
Veel spulletjes gebruikt die ik al een tijdje had liggen, maar nog niet direct op een kaartje zag.
Het truitje van onze Tilda wilde ik eigenlijk een ander kleurtje geven, maar ik was zo druk aan het praten met mijn mama dat ik het dezelfde kleur als de broek had gegeven voor ik het wist. Nu vind ik het nog zo goed meevallen dat Tilda nog mee op mijn kaartje mocht :)

Trouwens... voor alle vrouwen die zo'n vriend als mij hebben: het Kerstkaartje is volledig goedgekeurd met de 'sexy griet'. Ik liet het zien en vroeg: 'Is dit nu een mannelijke kaart?' en hij zei: Ja (alleen had het nog iets bloter gemogen) haha. Ik heb nog wat in petto hoor!! :)

Nog een hele fijne dag gewenst voor iedereen!

** Evi **

Materialen:
Stempel ~ Magnolia
Kleurmedium ~ Derwents, achtergrond met droge chalk
Doily ~ stans van ?
Bloemen ~ uit voorraad
Lint en kant (Margo, mijn stukje is zo goed als op hoor zo mooi vind ik het!! :))
Nog wat knoopjes en parels

5 opmerkingen:

  1. Vind je kaartje echt heel mooi Evi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke herfstkaart.
    vind het truitje juist hartstikke leuk gekleurd zo.
    Nou ben benieuwd wat je voor je vriend in petto hebt hihihi.
    Die kerstkaart is helemaal top met die vrouw. Idd hartstikke leuk voor een man.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Evi !
    Leuke stempel he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverdje mooi gedaan, mooi ingekleurd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi evi
    het is een schatje en kerstkaarten gaan mij echt niet vervelen hoor!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen